Mr. Cab Driver..
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Mr. Cab Driver..
Είμαστε η μοναδική χώρα στo πολιτισμένο ημισφαίριο, όπου γλείφουμε με εξευτελιστική δουλοπρέπεια τον ταξιτζή για να κάνει το αυτονόητο.
Το αυτονόητο είναι να σταματήσεις το άδειο Ταξί να ανοίξεις την πόρτα να καθίσεις αναπαυτικά στο κάθισμα και να πεις στον ταξιτζή : Παγκράτι π.χ.
και ο ταξιτζής να σου πει μάλιστα και να ξεκινήσει...................
Δυστυχώς όλοι σας ξέρετε ότι δεν γίνεται έτσι.......Αλλά στις περισσότερε περιπτώσεις ....έτσι
Ο ταξιτζής έρχεται άδειος........
Ελαττώνει ταχύτητα με ανοιγμένο παράθυρο.....
Εσείς σκύβετε με εμφανές δουλοπρεπές ύφος και μια χρειά παράκλησης ψελλίζοντας διστακτικά : Παγκράτι........
Ο ταξιτζής γκαζώνει και σεις στην χειρότερη περίπτωση του ρίχνεται μία μούντζα καθώς απομακρύνεται ψάχνοντας για τον επόμενο πελάτη,που θα έχει την τύχη να έχει προορισμό σύμφωνα με τις προτιμήσεις του Ταξιτζή.......
Υπάρχει Βέβαια και ποιο αποτελεσματικός τρόπος............
Σταματήσατε ένα ταξί στον δρόμο και ο οδηγός του αρνήθηκε να σας επιβιβάσει όταν άκουσε τον προορισμό σας;
Κρατήστε τον αριθμό κυκλοφορίας του, καλέστε στον τετραψήφιο αριθμό 1019 και προχωρήστε στην καταγγελία σας, επωνύμως, κατά προτίμηση.
Χθες, ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών κ. Κ. Χατζηδάκης εγκαινίασε την υπηρεσία «Τηλεφωνικό Κέντρο Παραπόνων για Ταξί» η οποία λειτουργεί πιλοτικά από σήμερα και για τρεις μήνες. Στη συνέχεια θα επεκταθεί η θεματολογία και οι προσφερόμενες μέσω της γραμμής, υπηρεσίες.
Τους τρεις μήνες της πιλοτικής λειτουργίας του το κέντρο θα εξυπηρετεί το κοινό από 8.00 π.μ - 10.00 μ.μ. τις εργάσιμες ημέρες και από 8.30 π.μ - 8.00 μ.μ. κάθε Σάββατο, ενώ η χρέωση αντιστοιχεί σεαπλή τηλεφωνική κλήση.
Το 1019 θα είναι στη διάθεση των κατοίκων Αθηνών, Πειραιώς, Δυτ. και Αν. Αττικής, Θεσσαλονίκης, Αχαΐας, Ηρακλείου και Ρόδου, ενώ σχεδιάζεται η επέκτασή της υπηρεσίας σταδιακά σε όλη την Ελλάδα.
Η λειτουργία της γραμμής περιλαμβάνει:
- Ενημέρωση για πιάτσες, τιμολόγια, ειδικές χρεώσεις, αλλά και τις υποχρεώσεις των αυτοκινητιστών.
- Καταγγελίες σχετικά με προβλήματα λειτουργίας ή παράνομες χρεώσεις. Η επιβολή κυρώσεων αφορά μόνο στις επώνυμες καταγγελίες και μετά τη
διασταύρωση των στοιχείων του καταγγέλλοντος.
- Οι καταγγελίες θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά δύο φορές τη μέρα στις υπηρεσίες των Νομαρχιών.
- Για ζητήματα όπως ληστείες και κλοπές οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου και των Νομαρχιών θα ενημερώνονται άμεσα.
- Οι πολίτες θα ενημερώνονται τηλεφωνικά για την έκβαση των καταγγελιών τους.
Το κόστος του πιλοτικού προγράμματος ανέρχεται σε 44.000 ευρώ, ενώ πληροφορίες θα παρέχονται και στα αγγλικά.
Παράλληλα, ο κ. Χατζηδάκης ανακοίνωσε την εγκατάσταση συστήματος τηλεματικής στα ταξί. Η συγκεκριμένη υπηρεσία θα παρέχει τη δυνατότητα, προς το τέλος του 2009, κλήσης ταξί και ειδοποίηση του επιβάτη μέσω sms ή e-mail, πληρωμή μέσω πιστωτικών καρτών, εντοπισμό
θέσης του οχήματος μέσω ηλεκτρονικών χαρτών, εύρεση απολεσθέντων.
Το αυτονόητο είναι να σταματήσεις το άδειο Ταξί να ανοίξεις την πόρτα να καθίσεις αναπαυτικά στο κάθισμα και να πεις στον ταξιτζή : Παγκράτι π.χ.
και ο ταξιτζής να σου πει μάλιστα και να ξεκινήσει...................
Δυστυχώς όλοι σας ξέρετε ότι δεν γίνεται έτσι.......Αλλά στις περισσότερε περιπτώσεις ....έτσι
Ο ταξιτζής έρχεται άδειος........
Ελαττώνει ταχύτητα με ανοιγμένο παράθυρο.....
Εσείς σκύβετε με εμφανές δουλοπρεπές ύφος και μια χρειά παράκλησης ψελλίζοντας διστακτικά : Παγκράτι........
Ο ταξιτζής γκαζώνει και σεις στην χειρότερη περίπτωση του ρίχνεται μία μούντζα καθώς απομακρύνεται ψάχνοντας για τον επόμενο πελάτη,που θα έχει την τύχη να έχει προορισμό σύμφωνα με τις προτιμήσεις του Ταξιτζή.......
Υπάρχει Βέβαια και ποιο αποτελεσματικός τρόπος............
Σταματήσατε ένα ταξί στον δρόμο και ο οδηγός του αρνήθηκε να σας επιβιβάσει όταν άκουσε τον προορισμό σας;
Κρατήστε τον αριθμό κυκλοφορίας του, καλέστε στον τετραψήφιο αριθμό 1019 και προχωρήστε στην καταγγελία σας, επωνύμως, κατά προτίμηση.
Χθες, ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών κ. Κ. Χατζηδάκης εγκαινίασε την υπηρεσία «Τηλεφωνικό Κέντρο Παραπόνων για Ταξί» η οποία λειτουργεί πιλοτικά από σήμερα και για τρεις μήνες. Στη συνέχεια θα επεκταθεί η θεματολογία και οι προσφερόμενες μέσω της γραμμής, υπηρεσίες.
Τους τρεις μήνες της πιλοτικής λειτουργίας του το κέντρο θα εξυπηρετεί το κοινό από 8.00 π.μ - 10.00 μ.μ. τις εργάσιμες ημέρες και από 8.30 π.μ - 8.00 μ.μ. κάθε Σάββατο, ενώ η χρέωση αντιστοιχεί σεαπλή τηλεφωνική κλήση.
Το 1019 θα είναι στη διάθεση των κατοίκων Αθηνών, Πειραιώς, Δυτ. και Αν. Αττικής, Θεσσαλονίκης, Αχαΐας, Ηρακλείου και Ρόδου, ενώ σχεδιάζεται η επέκτασή της υπηρεσίας σταδιακά σε όλη την Ελλάδα.
Η λειτουργία της γραμμής περιλαμβάνει:
- Ενημέρωση για πιάτσες, τιμολόγια, ειδικές χρεώσεις, αλλά και τις υποχρεώσεις των αυτοκινητιστών.
- Καταγγελίες σχετικά με προβλήματα λειτουργίας ή παράνομες χρεώσεις. Η επιβολή κυρώσεων αφορά μόνο στις επώνυμες καταγγελίες και μετά τη
διασταύρωση των στοιχείων του καταγγέλλοντος.
- Οι καταγγελίες θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά δύο φορές τη μέρα στις υπηρεσίες των Νομαρχιών.
- Για ζητήματα όπως ληστείες και κλοπές οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου και των Νομαρχιών θα ενημερώνονται άμεσα.
- Οι πολίτες θα ενημερώνονται τηλεφωνικά για την έκβαση των καταγγελιών τους.
Το κόστος του πιλοτικού προγράμματος ανέρχεται σε 44.000 ευρώ, ενώ πληροφορίες θα παρέχονται και στα αγγλικά.
Παράλληλα, ο κ. Χατζηδάκης ανακοίνωσε την εγκατάσταση συστήματος τηλεματικής στα ταξί. Η συγκεκριμένη υπηρεσία θα παρέχει τη δυνατότητα, προς το τέλος του 2009, κλήσης ταξί και ειδοποίηση του επιβάτη μέσω sms ή e-mail, πληρωμή μέσω πιστωτικών καρτών, εντοπισμό
θέσης του οχήματος μέσω ηλεκτρονικών χαρτών, εύρεση απολεσθέντων.
Απ: Mr. Cab Driver..
...στην πυρά...
geroxekoutis- Αριθμός μηνυμάτων : 118
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2008
Ηλικία : 114
Απ: Mr. Cab Driver..
geroxekoutis έγραψε:...στην πυρά...
στη πυρά δε χρειάζεται
απλά για μερικούς καλό θα ήταν να γίνουν μια δυο καταγγελίες μήπως και βάλουν μυαλό...
Duke- Αριθμός μηνυμάτων : 1208
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2008
Απ: Mr. Cab Driver..
οι ταριφες ειναι μια ξεχωριστη απο μονη της κατηγορια ανθρωπων που χρησιμοποιουν το δρομο
καποτε ειχα διαβασει οτι εχουμε οσους ταριφες εχει η NY των 11+ εκατομυριων κατοικων...
οπως βεβαια εχουμε και αλλα πολλα δυσαναλογα του πληθυσμου μας
καποτε ειχα διαβασει οτι εχουμε οσους ταριφες εχει η NY των 11+ εκατομυριων κατοικων...
οπως βεβαια εχουμε και αλλα πολλα δυσαναλογα του πληθυσμου μας
aλx- Αριθμός μηνυμάτων : 143
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2008
Ηλικία : 46
Τόπος : On the dark side of the moon
Απ: Mr. Cab Driver..
aλx έγραψε:οι ταριφες ειναι μια ξεχωριστη απο μονη της κατηγορια ανθρωπων που χρησιμοποιουν το δρομο
καποτε ειχα διαβασει οτι εχουμε οσους ταριφες εχει η NY των 11+ εκατομυριων κατοικων...
οπως βεβαια εχουμε και αλλα πολλα δυσαναλογα του πληθυσμου μας
όταν η αξία χρήσης του ταξί φτάσει στις τιμές του εξωτερικού τότε βέβαια θα δούμε το πόσοι θα μείνουν ...
Duke- Αριθμός μηνυμάτων : 1208
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2008
Απ: Mr. Cab Driver..
η αξία μιας άδειας ταξι καθορίζεται από τους νόμους της αγοράς
οι λόγοι που η άδεια κοστίζει όσο κοστίζει είναι κυρίως οι εξής:
- χαμηλή ποιότητα κρατικών μαζικών μέσων μεταφοράς (λόγω ελλειπούς δικτύου, κυκλοφοριακού κλπ)
- εύκολη διέξοδος σε δύσκολους καιρούς όπως στις μέρες μας (πουλάς το οικοπεδάκι στο χωριό, αγοράζεις ένα ταξι και βγάζεις τουλάχιστον ένα μεροκάματο)
μέχρι πριν μερικά χρόνια οι κυβερνήσεις εξέδίδαν νέες άδειες (φυσικά για μικροπολιτικούς λόγους) με αποτέλεσμα να έχουμε όντως υπεράριθμα ταξι στην Αθήνα (περίπου 15000)
οι οδηγοί ταξί αποτελούν μια μικρογραφία της κοινωνίας μας με τη διαφορά οτι σε αντίθεση με άλλους κλάδους, έρχονται σε καθημερινή επαφή με το κοινό, συνήθως κάτω από κακές συνθήκες (μποτιλιάρισμα κλπ), με αποτέλεσμα να κατηγορούνται πολύ περισσότερο...
οι λόγοι που η άδεια κοστίζει όσο κοστίζει είναι κυρίως οι εξής:
- χαμηλή ποιότητα κρατικών μαζικών μέσων μεταφοράς (λόγω ελλειπούς δικτύου, κυκλοφοριακού κλπ)
- εύκολη διέξοδος σε δύσκολους καιρούς όπως στις μέρες μας (πουλάς το οικοπεδάκι στο χωριό, αγοράζεις ένα ταξι και βγάζεις τουλάχιστον ένα μεροκάματο)
μέχρι πριν μερικά χρόνια οι κυβερνήσεις εξέδίδαν νέες άδειες (φυσικά για μικροπολιτικούς λόγους) με αποτέλεσμα να έχουμε όντως υπεράριθμα ταξι στην Αθήνα (περίπου 15000)
οι οδηγοί ταξί αποτελούν μια μικρογραφία της κοινωνίας μας με τη διαφορά οτι σε αντίθεση με άλλους κλάδους, έρχονται σε καθημερινή επαφή με το κοινό, συνήθως κάτω από κακές συνθήκες (μποτιλιάρισμα κλπ), με αποτέλεσμα να κατηγορούνται πολύ περισσότερο...
geroxekoutis- Αριθμός μηνυμάτων : 118
Ημερομηνία εγγραφής : 16/12/2008
Ηλικία : 114
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|